“Makina e imazheve te Alfredo C”, filmi dokumentar i Roland Sejkos i prodhuar dhe shpërndarë nga Cinecittà, u shfaq premierë në Kinema Millennium në Tiranë.
Mbi filmin
Prill 1939. Italia fashiste pushton Shqipërinë. Mijëra italianë, punëtorë, kolonë dhe teknikë janë transferuar në vend. Nëntor 1944, Shqipëria çlirohet. Regjimi i ri komunist mbyll kufijtë dhe vendos dhjetëra kushte për Italinë për riatdhesimin e bashkëqytetarëve të saj. Në vitin 1945 në Shqipëri 27.000 veteranë dhe civilë italianë ishin ende të ndaluar. Mes tyre është edhe një operator filmi.Alfredo C., operator i propagandës fashiste, filmoi Shqipërinë me aparatin e tij për pesë vjet. Më parë, për gati njëzet vjet, ai përjetësoi makinerinë e përhapur të regjimit. Tani, nga një ditë në tjetrën, ai duhet të bëjë të njëjtën gjë, por për një regjim komunist. I mbyllur në magazinë e tij, i rrethuar nga mijëra filma, Alfredo C. rishikon atë që ka xhiruar në një film të vjetër të ngadaltë. Historia e tij Ajo që ne shohim është filmi i tij. Dhe ndoshta, jo vetëm e saj.
“Historia e italianëve të arrestuar në Shqipëri nga regjimi komunist është pothuajse e harruar – thotë regjisori – i mbuluar nga orteku i ngjarjeve që ka rrëmbyer qindra mijëra italianë në vende të tjera. Çelësi për të treguar erdhi, siç ndodh shpesh. rastësisht, kur ndër dokumentet e Arkivit Qendror të Shqipërisë, në një kërkesë për riatdhesim, vura re një emër që dija: ai i operatorit të Institutit Kombëtar të Dritës në Shqipëri, tani, në ato letra, një punonjës i Minculpop komunist, i ndërthurur në mënyrë të pashmangshme me imazhet dhe historitë e të tjerëve, dha mundësinë për të elaboruar disa tema: gjithëpraninë dhe teknikat e propagandës, ngarkimin e ngjarjeve historike mbi fatet personale, përgjegjësinë e turmës dhe atë të individëve. një reflektim mbi përgjegjësinë – e sotme, që nga dje – e atyre që prodhojnë imazhe dhe e atyre që i shohin ato”.
Mbi regjisorin
I lindur dhe rritur në Shqipëri, Sejko u diplomua në vitin 1990 në Fakultetin e Historisë dhe Filologjisë në Tiranë. Që nga viti 1991 ai jeton në Romë dhe që nga viti 1995 ka punuar për Istituto Luce Cinecittà ku aktualisht është drejtor i redaksive të Archivio Storico Luce.
Ai ka shkruar dhe drejtuar disa dokumentarë të dalluar kryesisht nga ripërdorimi i kinemasë arkivore. Në vitin 2013 ai fitoi çmimin David di Donatello me dokumentarin e tij Anija / La nave. Ai është kurator artistik dhe autor i filmave të ekspozitave të shumta të Istituto Luce Cinecittà. Ai është një nga kuratoret e MIAC, Muzeu Italian i Kinemasë dhe Audiovizualit në Cinecittà.